İzleyiciler

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Yağlı saçlar


Hiçbir şeyden çekmedim yağlı ve ince telli saçlardan çektiğim kadar... Akşam yıkarsın sabah kalktığında kullanamazsın, aniden bir yere gidemezsin, yıkarsın çıkamazsın saçın kafana yapışır, dermanı şampuanda, bitkilerde ararsın daha beter yağlandırırsın :( Bunca zamandır deneyimlerime dayanarak söylüyorum arkadaşlar yağlı saçın çözümü henüz yok! Çok pahalı şampuanlar da kullandım ancak nafile olmuyor olmuyor . Ancak günü kurtaracak pratik yöntemlerle bu derdimizi biraz iyileştirebiliriz ... 

Listenin başında saçınıza uygun şampuan kullanmak geliyor tabiki. Ben şuan Lush I Love Juicy kullanıyorum, çok memnunum. Evet saçım ertesi gün yine yağlanıyor ama eskisinden daha az. Saçlarımı öne atarak kurutuyorum ve inanılmaz hacimli, parlak saçlarım oluyor. Yumuşaklığı da cabası..


Yağlı saçların saç kremlerinden mümkün olduğunca uzak durması ancak saç uçları kuruysa yağlandırmayan hafif bir krem ile saçlarını nemlendirmeleri gerekir. Ben saç kremi kullanmayanlardanım ancak haftada iki kez saç uçlarıma Watsons bira özlü cilayı kullanıyorum. Daha önce kullandığım Lush American Cream ve Pantene doğal sentez serisinin yağlı saçlar için olan kremlerini de önerebilirim.


1 gün sonra : Saçlarım dipten yağlanmaya başlamış oluyor ve eğer yıkamayacaksam kuru şampuanlar imdadıma yetişiyor. John Frieda ve Lush No Drought en beğendiğim kuru şampuanlar. Bebek pudrası da iş görüyor. Bir miktar pudrayı saçınıza dökün ve büyük bir fırçayla tarayın. Pudra yağı emecek beyaz görüntü kaybolacaktır ...




Sizin şampuan önerileriniz neler ?




2 yorum:

  1. kuru şampuan olayını duymuştum ama hiç denemedim. kulağa çok iyi fikir gibi geliyor, denesem mii :)

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr..

    YanıtlaSil