İzleyiciler

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Bioderma Sensibio H2O Misel Solüsyon

Bioderma Sensibiıo H2O ile ilgili yazmayan kimse kalmamıştır herhalde.Bioderma benim çok sevdiğim bir marka ve H2O da gerçekten müthiş bir ürün. Ürünün görseli aşağıdaki gibidir.


Bu ürün hem yüz temizlemek hemde makyaj çıkarmak için biçilmiş kaftan. Ben 4-5 disket pamukla tüm makyajımı çıkarabiliyorum bununla. Üstelik sonrasında ne yağlanma ne parlama oluyor. Yüzünüzü sildikten sonra durulayıp durulamamak size kalmış ben durulamayı tercih ediyorum.

500 ml. lik şişe bana uzun süre gidiyor ve fiyatı 50-60 TL civarı, ancak internette sürekli kampanyaya giriyor ve bir alana bir bedava veriyorlar. Ben de ürünümü hassascilt.com adlı siteden 40 TL gibi bir fiyata almıştım yani bir şişe 20 TL ye gelmişti. Üstelik yanında da 100 ml lik ürünü hediye göndermişlerdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder