İzleyiciler

20 Şubat 2013 Çarşamba

Clinique Airbrush Concealer ve Even Better SPF 15 Fondöten

Çok uzun bir aradan sonra yeniden merhaba. Aslında vazgeçmiştim blog yazmaktan ama dayanamadım geri döndüm :D Belçika' da bir sürü güzel ürünle tanıştım. Dahası gittiğim her yerden farklı markalar denedim. Hepsini sizlere tanıtmak istiyorum ve umarım bitmek bilmeyen yoğunluğum arasında buna vakit bulabilirim. 


Bugün tanıtacağım ürünler oldukça bilindik. İki ürün de Clinique markasına ait. Bu markadan denediğim her üründen çok memnun kaldım. Evet fiyat olarak çok ucuz değil ama alerjik cildime de sırf ucuz diye zararlı ürünler kullanamam doğrusu.


İlk olarak Clinique Airbrush Concealer/ Kapatıcı : Bu kapatıcı göz altları fazla sorunlu olmayan kişiler için biçilmiş kaftan. Elbette belli bir saatten sonra çizgilere birikme yapıyor ama uygulamadan sonra bıraktığı aydınlık ve pürüzsüzlük bu kötü özelliğini gideriyor. 



Fiyat olarak 70 TL civarı diyelim çünkü aldığınız yere göre değişebiliyor. 




Diğer ürünümüz ise Clinique Even Better Fondöten SPF 15 : Kullandıkça ciltteki koyu lekelerin görünümünün azaldığını vaadediyor ama cildimde leke olmadığı için bu konuda yorum yapamam. Günlük olarak kullanıyorum. Orta - Yoğun kapatıcılıkta. SPF 15 pek yeterli değil ama güneş kremimin üstüne sürdüğümden sorun değil. Çok doğal, pürüzsüz bir his bırakıyor geride. Pudrayla da sabitleyince akşama kadar idare ediyor. Ben makyajı çok uzun süre tutmam yüzümde o yüzden şu kadar saat akmadı diyemem ama sürdüğüm zaman da hiç pişman olmadım. Cosdna sitesinden içeriğine bakabilirsiniz, tertemiz...





Fiyatı 86 TL.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder