İzleyiciler

22 Nisan 2012 Pazar

LilaKutu Nisan 2012

Eveet herkese iyi pazarlar
Bu benim ilk lilakutu yazım olacak o yüzden çok heyecanlıyım :D Lilakutuyla ilk tanışmamız şubat ayında makyajçantam ın bir yazısı vesilesiyle oldu ve çok da iyi oldu. Hemen üye oldum ve ilk kutum mart ayında geldi. Mart ayı kutusu içerik açısından beklentimi karşılamamıştı açıkçası, hatta memnuniyetsizliğimi de belirtmiştim kendilerine ancak nisan kutusu tam anlamıyla harikaydı. Şimdi lafı fazla uzatmadan taze blogumuzun ilk lilakutu resimlerini paylaşalım :

Kutuyu Yurtiçi Kargo şubeden teslim aldım ve hemen açıp baktım sağdaki yırtık o anda oluştu :)


Gördüğünüz gibi kutu ağzına kadar dolu


İçeriği de şu şekilde :


Kutudan tam boy bir inglot oje çıktı, açık mantar tonlarında çok güzel bir renk numarası 973

 Biraz da detay :

1. Inglot - Oje : Tırnak yapısına zarar veren maddeler içermediği kalıcılık ve parlaklık verdiği yazıyor lilakutunun içinden çıkan bilgilendirme kartında. Ben ilk kez inglot oje denedim ve gerçekten çok memnun kaldım üst üste 3 kat sürdüm ve çabuk kuruduğunu farkettim, kesinlikle tavsiye ederim. Fiyatı 19 TL.

2. Palmers - Cilt ve Vücut Bakım Ürünleri : Bu markanın üç ürününden ikisi, çok güzel bir kesenin içinden çıktı benim kutumda. Biri Cocoa Butter Lotion pump vücut losyonu, diğeri Cocoa Butter Formula firming butter. İlki kakao yağı içerikli, E vitaminli, güneş sonrasında da kullanılabilecek bir nemlendirici losyon. İkinci örnek ise sıkılaştırıcı özelliği olan bir losyon, doğumdan ya da kilo verilmesinden sonra cildin sıkılaşması için tavsiye ediliyor. Fİyatı 25 / 28 TL.

3. Bioderma - Sensibio H2O Susuz Temizleme Solüsyonu : Bu benim mucize ürünüm. Çok methini duyup o şekilde almıştım ve inanılmaz memnunum. Bu ürünle makyajınızı çıkarabilir ya da tonik olarak kullanabilirsiniz ayrıca yüzünüzün günlük temizliği için de kullanabilir ama ben bu üçüncü seçeneği pek tercih etmiyorum. Fiyatı 43 TL.

4.Activin T - Form İçeceği Hot/ Cut : Biri sıcak içilen Hot, diğeri soğuk içilen Cut olmak üzere iki adet şase örnek olarak gönderilmiş. Zayıflamayı ve vücut metabolizmasını hızlandırarak formda olmayı vaad ediyor. Fiyatı 15 TL.

5. Petal Fresh - Organik Şampuan : Bendeki çay ağacı özlüsü. Saçları yumuşatıp dolgun görünmesini sağladığı yazıyor kartta. Bir kez deneyebildim ancak saçımı hafiflettiğini söyleyebilirim. Organik olduğu için köpürmüyor ama mentollü etkisiyle temizliği hissedebiliyorsunuz. Fiyatı 39 TL.

6. Bioderma - Photoderm Güneş Koruyucu SPF 50 : Çok güveniyorum bu markaya ayrıca cilt renginde olanı da var ve denemek istiyorum. Bu ürünü henüz kullanmadım. Fiyatı 55 TL.

7. Ardell - Şerit Kirpik : Buna bayıldım. Kutulardan böyle aksesuarlar çıkması çok hoş. Artı veriyoruz lilakutuya :D Fiyatı 18 TL.

8. NeoStrata - Daytime Protection cream SPF 15 : Cildin günlük bakımını yapar, nemlendirir, güneşin zararlı  ışınlarından korur, düzenli kullanımla çizgi ve kırışıklıkları azaltır diyor ben lilakutunun yalancısıyım. Tam boy fiyatı 133 TL.

9. NeoStrata - Facial Cleanser : Bundan iki adet örnek gönderilmiş sıradan bir yüz yıkama jeli, iyi kötü diyemem pek anlamadım. Tam boy fiyatı 85 TL.

10. Dermosilver - Gümüş İyonlu Duş Jeli : Ben kokusuna dokusuna bayıldım fiyatı biraz yüksek ama çok güzel. Ter kokusunu önlemeye yardımcı oluyormuş. Fiyatı 46 TL.

11. Dermosilver - Gümüş İyonlu Sabun : Bu sabun akne tedavisinde ve siyah nokta oluşumunu önlemede yardımcı oluyormuş kokusunu beğendim. Fiyatı 15 TL.

İşte Nisan ayı Lila Kutusu böyleydi. Yeni kutularda buluşmak üzere ...






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder